مراحل قبل از عمل لیفت صورت
نوشته شده توسط : msabet


مراحل قبل از عمل لیفت صورت

مزایای جراحی لیفت صورت

مانند قبل از تمام مداخلات جراحی، دکتر محمد ثابت اطلاعات و پاسخ های لازم را در مورد مداخله به شما خواهد داد. به عنوان بخشی از لیفت دهانه رحم، می توانید از سن ایده آل برای انجام لیفت صورت نیز مطلع شوید .جراح پلاستیکی که در اولین جلسه مشاوره می بینید، راه حل های زیبایی متناسب با درخواست شما را به شما ارائه می دهد. ارزیابی نتیجه احتمالی و مورد انتظار در توافق با بیمار ضروری است.

ارزیابی قبل از عمل با آزمایش انعقاد برای بررسی عدم وجود ناهنجاری تجویز می شود. در صورت نیاز به بیهوشی عمومی یا آرامبخش، مشاوره با متخصص بیهوشی حداکثر 48 ساعت قبل از عمل الزامی است. یک شامپو و آرایش دقیق روز قبل و روز عمل انجام می شود. بیماران باید 6 ساعت قبل از غذای جامد با معده خالی مراجعه کنند، در حالی که برای مایعات 3 ساعت است.

توصیه می شود بیمارانی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند، عمل نکنند، زیرا خطر هماتوم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. یک قرار ملاقات با یک متخصص قلب ممکن است تصمیم بگیرد که آیا درمان را متوقف کنید یا داروهای ضد انعقاد را با مولکول دیگری جایگزین کنید.

در طول سه هفته قبل از عمل، اقدامات احتیاطی خاصی برای جلوگیری از خطر عوارض و محدود کردن خطر خونریزی و هماتوم بعد از عمل باید انجام شود. آسپرین یا هر داروی دیگری که حاوی آن است نیز باید ممنوع شود. ترک اکیدا سیگار یک ماه قبل و یک ماه پس از لیفت صورت به جلوگیری از خطر نکروز پوست کمک می کند و روند بهبودی را بهینه می کند.

 

نمونه کار جراحی بینی

 

تزریق چربی به صورت

 





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: